Arjen helmiä

Arjen helmiä

maanantai 7. joulukuuta 2015

Blogiyhteistyötä ja implantteja

Viime perjantaina minua odotti postissa suurikokoinen lähetys ja sisällöksi paljastui Valioravinnon lähettämät Omega 7-tyrniöljykapselit, jotka on tarkoitettu kostuttamaan kuivia ja rasittuneita limakalvoja. Olin erittäin iloinen, että Valioravinto lähti blogiyhteistyöhön mukaan ja nyt seuraavien kuukausien aikana tulenkin popsimaan kapseleita aina aamuin illoin. Tulokset eivät näy hetkessä, vaan kärsivällisyys on tässäkin asiassa valttia.  Kirjoittelen aina tänne blogiini, millainen vaikutus kapseleilla on ollut näihin toivottoman kuiviin silmiini. Iso kiitos vielä Valioravinnolle paketista!

Viime viikolla kävinkin ensimmäistä kertaa yliopistollisessa sairaalassa vastaanotolla ja jälleen pääsin vaikeimpien potilaiden listalle. Enkä tarkoita nyt käyttäytymiselläni. Ennen kuin ennätin vastaanotolla juuri suutani (vai silmiäni) avata, niin silmäni oli jo puudutettu ja ympärilläni oli toimenpidevalmius. Ja arvatkaapa mitä, minulle laitettiin itsestäänsulavat implantit. Koska olen tällainen lääketieteen ihmenainen, implantteja ei laitettukaan minulle rintoihin vaan kohdallani ne asetettiin kyyneltiekanaviin. Toimenpide on minulle opiskeluajoilta entuudestaan tuttu ja implanttitulpat muodostavat silmiin saman efektin, jos lavuaariin laitettaisiin tulppa. Kosteus säilyy silmän pinnalla hetkellisesti kauemmin. Tällä viikolla kotiin saapuu myös Helsingissä valmistettavat erikoistippaset ja katsastetaan, millainen apu niillä mahdetaan saada. 


Nyt on luvassa myös aivan uusi käänne hoitojen suhteen, nimittäin edessä saattaa olla lentokoneeseen hyppääminen ja suuntaaminen kohti englantilaista kuivasilmäisyysklinikkaa. Olen valmis kokeilemaan mitä vaan ja samaa mieltä ovat suomalaiset silmälääkäritkin! Kaikki peliin ja lippu korkealle. 


"Älä koskaan menetä toivoa, sillä ihmeitä tapahtuu joka päivä." Ihanaa viikkoa kaikille!




11 kommenttia:

  1. Rukouksissani olet edelleen! Toivotaan, että apu löytyy pian ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kati! Tuli ihan liikuttunut olo noista sanoista! <3 <3

      Poista
  2. Rukouksissani olet edelleen! Toivotaan, että apu löytyy pian ♡

    VastaaPoista
  3. <3 oi tsemiä hirveesti <3 ja upeeta että sua koitetaan auttaa nyt kaikin keinoin :)
    Olet ajatuksissa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nadja! <3 Olen ollut kyllä erittäin onnellinen, että lääkäreillä on niin paljon halua auttaa! Olen siitä enemmän kuin kiitollinen! <3

      Poista
  4. Toivottavasti nyt löytyisi apu tai ainakin helpotusta asiaan! :) Tsemppiä :)

    VastaaPoista
  5. Toivottavasti apu löytyy ♥ Mua kiinnostaa myös nuo kapselit, että toimiiko :)

    VastaaPoista
  6. Toivotaan parasta! <3 Minä aina kirjoittelen, mitä apua noista saan :)

    VastaaPoista
  7. Ihan huippua, että Valioravinto lähti mukaan tällaiseen. Odottelen mielenkiinnolla ja kärsivällisyydellä raportteja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin todella iloinen, että Valioravinto lähti yhteistyöhön mukaan! :) Minä aina kirjoittelen tänne, miten kapselit tehoaa!

      Poista