Arjen helmiä

Arjen helmiä

torstai 30. kesäkuuta 2016

Blogin vuosipäivä!

Tuntuu ihan uskomattomalta, että siitä on kulunut tasan vuosi, kun julkaisin ensimmäisen postaukseni. Muistan, kun kädet hikoillen mietin, uskallanko painaa Enteriä ja kertoa omasta elämästä näin avoimesti. Uskallanko kertoa, että minuun aina sattuu ja miten sairaus vaikuttaa elämääni. Ajattelin vähän naiivistikin, että muuttuuko ihmisten käsitys minusta, jos paljastan itsestäni näin henkilökohtaisia asioita? Päinvastoin olen ollut kyllä niin tyytyväinen ja onnellinen, että lähdin tähän! Olen saanut teiltä lukijoilta niin paljon iloa, tukea, ihania ajatuksia ja kommentteja, että en voi olla kuin kiitollinen. On ollut myös valtava ilo auttaa monia ihmisä, jakaa vinkkejä, antaa vertaistukea, lohduttaa ja ymmärtää. Ihana, että olette ottaneet niin rohkeasti yhteyttä ja esittäneet kysymyksiä. Te kaikki lukijat olette minulle todella tärkeitä!

Viimeiseen vuoteen on mahtunut hirmuisesti tapahtumia meidän perhe-elämässä. On ollut pitkän linjan kosteusvaurioremonttia, neljän kuukauden mittaista extreme-elämää mökillä, lukuisia silmäoperaatioita, pienen vauhtiviikarin raivareita ja pissavahinkoja. Paljon opettavaisia ja mielenkiitosia juttuja. Olemme myös ostaneet kodin, työrintamalla on alkamassa aivan uudet kuviot, reumalääkitys aloitetaan tänään ja pikku justiinamme kanssa vietetyt pusutteluhetket pelastavat päivän kuin päivän. Remonttimme jatkuu yhä edelleen, mutta asiantuntija jaksaa pitää toivoa yllä, että tästä tulee vielä hyvä koti. Onneksi olemme saaneet hänet projektiin mukaan, olen siitä enemmän kuin onnellinen!

Olin suunnitellut bloggaavani vuoden, mutta pakko myöntää, että olen jäänyt tähän harrastukseen vähän koukkuun. Yritän ennättää kirjoitella tänne aina kun suinkin pystyn. Ideapankki on kyllä niin täynnä ajatuksia, jotka on pakko päästä toteuttamaan. Pientä arvontaakin olen ajatellut tässä kesäaikana järjestää. Pysykäähän siis kuulolla ja tosiaan kiitoksia kaikille lukijoille jo tästä ensimmäistä vuodesta! Annatte niin paljon voimaa!

4 kommenttia: