Arjen helmiä

Arjen helmiä

tiistai 14. helmikuuta 2017

Ystävänpäivä

"Olet jotain suurta, jotain kaunista,
 jotain uskomatonta, jotain parasta.
Olet todellinen ystävä, jota en koskaan unohda,
olet sydämeni pala,
jota en koskaan kadota."

Tänä päivänä olen herkistynyt kovin, sillä en voi olla kuin kiitollinen siitä, miten paljon rakkaita ja ihania ihmisiä minulla on ympärillä. Tärkeät ihmiset ovat mielestäni se kaikkein tärkein tuki ja turva tässä elämässä. 
Välillä koen huonoa omatuntoa, kun sairauden vuoksi en pystykään aina kaikkeen, mitä toivoisin. Joudun välillä perumaan näkemisiä, kun en vain pääse sängystä ylös kipujen vuoksi tai kun silmät ovat niin vaikeasti tulehtuneet. Se harmittaa minua aivan hirveästi.

Sen olen kuitenkin huomannut, että todelliset ystävät ovat jääneet. Ne, joiden kanssa vaihdetaan lennosta suunnitelmat ja joiden kanssa juhlimisreissu vaihtuukin kotisohvan piknikiksi. Ne, joiden kanssa nauretaan mahat kippurassa väärissä paikoissa ja itketään yhdessä vierekkäin aivan liian pitkälle yöhön. Ne, joille sairauteni on vain pieni pala minua. Ne, jotka arvostaa sua just sellaisena kun oot. Ihmisenä. 

 "Ystävyydessä ei ole tärkeinä se,
mitä sanotaan,vaan se mitä ei tarvitse sanoa ääneen."

Ihanaa Ystävänpäivää teille kaikille! Olette oikeasti tärkeitä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti